Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
9 jun, 2012 19:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 jun, 2012 23:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
^ TAAACK ♥
~ KOMPLIMANGER TILL DESSA FOLK ~ Ellie Lovegood - I loaf U Vilma. Du är verkligen atrhjpaeiorhtnjmio ♥ Du är awesome, rolig att uggla med och du skriver som en ängel ♥ Jag hoppas att vi träffas. Annars dör jag, okok? MadEye Moody - Okej. I loaf U, Emilie. Verkligen. Du är min vackra fru och kommer alltid vara det ♥ DU. DIN. LILLA. NUTELLAÄLSKANDE. SKITUNGE. ♥ I. LOAF. U. ♥ Du är en awesome skitunge, och min skitunge ♥ avifors - Okej. Du är verkligen bäst. I loaf you. Du är väldigt rolig, och jag hoppas att du förblir prefekt, för du är verkligen atnhlaiueröothiauertjmkioåhairot ♥ Twix - Hej chokladälskandeTwix :3 Hur mår Twixanien? I hope the people wake up in chocolate ♥ Back to you: Du är verkligen awesome. Du är komisk [på ett bra sätt :3], rolig, snäll och chokladälskande. AlvaRawenclaw - Du. Är. Awesome. Du är väldigt rolig att prata med. Snelhest :3 Du äger på att duellera, och du har snart skrivit 10 000 inlägg (!). Congratz i förskott :3
10 jun, 2012 08:23 |
|
Borttagen
|
Lucy och Rose: Ok I luff you. DU ÄR AWESOME! Och du, vi SKA träffas, deal?
10 jun, 2012 08:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
10 jun, 2012 08:50 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 10:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
10 jun, 2012 10:31 |
|
Lucy och Rose
Elev |
10 jun, 2012 12:45 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Luna Chang - Jag brukar oftast fråga mig själv om folk vet vad tummar är! Men eftersom du tyckte OLA var en svikare när hon börjar säga Gåsar...Så Citerar jag istället!
Tack underbara du! PSss.... Vilde säger "INTE BRA..." vilket VW gör också... och OLA....gills de inte som svikare? Hehe! 10 jun, 2012 13:09 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR
KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D speech! 10 jun, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen