Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
si_tonks din länk ledde mig till det här :'
http://www.youtube.com/watch?v=pZCj_sfElY8&feature=related
19 okt, 2011 19:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-19 kl. 19:35
|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: si_tonks din länk ledde mig till det här :' http://www.youtube.com/watch?v=pZCj_sfElY8&feature=related HAHAHAHAH XD ![]()
19 okt, 2011 19:34 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
"When I get married..."
GaH!!! EVERYTHING IS FRED WEASLEY AND EVERYTHING HURTS!!!!!! 19 okt, 2011 19:36 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: "When I get married..." GaH!!! EVERYTHING IS FRED WEASLEY AND EVERYTHING HURTS!!!!!! JAG VET!! D: ![]()
19 okt, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Det suger, SÅ JÄVLA HÅRT!!!
Rowling visste ju att Fred skulle dö, men undra om hon skrev det medvetet, bara för att vi skulle gråta då man läste det andra gången då man visste om Freds öde ? 19 okt, 2011 19:37 |
|
si_tonks
Elev |
Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna...
![]()
19 okt, 2011 19:39 |
|
Anapneo
Elev |
Hon hade först tänkt döda Arthur Weasley, men hon kunde inte kände hon.. Hon tyckte det var för hemskt, så jag tror inte att Freds död var så jätte planerat och så...
Sedan vet jag att hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det eller hört någon intervju eller någonting om det
19 okt, 2011 19:41 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: Hon hade först tänkt döda Arthur Weasley, men hon kunde inte kände hon.. Hon tyckte det var för hemskt, så jag tror inte att Freds död var så jätte planerat och så... Sedan vet jag att hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det eller hört någon intervju eller någonting om det Det var väl att hon hade tänkt döda Arthur i Femman men hon klarade inte av det så hon lät honom överleva och så dödade hon Remus istället...eller är jag ute och cyklar+ XD ![]()
19 okt, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Jag undrar om Joanne grät själv när hon skrev om Fred's död, eller om hon i själva verket aldrig blev så fast vid tvillingarna... Jo hon grät när hon skrev om Freds död, har läst det... Och Ja, hon ville inte döda Arthur så hon dödade Remus istället. Fred dog för att någon från Weasley-familjen var "tvungen" att dö och det skulle vara någon som ändå hade stått Harry hyfsat nära. 19 okt, 2011 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen