the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Får man göra kanske åka till stan eller något " sa Isac men inte komma hem senare än 20:00 tänkte Isac.
18 nov, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
"Jag ska gå och prata med Tobbias tror jag. Han verkar vara annorlunda på något vis" sa Theodore
18 nov, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Isac och tänkte det säger du inte Tobbias som brukar vara den blyga hade förendrats en hel del.
18 nov, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Theodore gjorde sig i ordning innan han gick ut ur rummet.
18 nov, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Tobbias satt i sängen han höll på med läxor han fått av Morgana och av skolan och tänkte bäst man gör klart dom då de hade inlämningsdatum på söndag och måndag.
18 nov, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
Theodore knackade på Tobbias och Dantes dörr.
18 nov, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
" Kom in eller stå kvar " sa Tobbias och skrev lite svar på frågor om häxor.
18 nov, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
Theodore gick in.
"um hej jag um undrar om jag får prata med dig?"frågade Theodore lite osäkert.
18 nov, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
" Om du vill får du det " sa Tobbias och såg på Theodore. Han hade ju ändå hela dagen på sig med läxorna men ville åtemintonde bli klara med dom före 12:00
18 nov, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
"jo um har det hänt något för du verkar annorlunda" sa Theodore lite osäkert.
18 nov, 2015 19:10
|
Du får inte svara på den här tråden.