Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melody Marvelous
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Melody Marvelous: mican00: Finns ett speciellt papper som man kan köpa/beställa, på det pappret skriver man ut bilden och sedan stryker man fast den på t-shirten. Det är dock viktigt att man spegelvänder bilden innan man skriver ut den, annars blir den spegelvänd på t-shirten! Oooo, va snygg! Är sånt papper dyrt tro? Nej, jag tror inte det.. I believe in Sherlock. Moriarty is real. http://melodymoonchild.blogg.se/ 16 okt, 2011 21:45 |
|
Nattis00
Elev |
Shit vad snygg!!! Jag har inte tillräkligt med ork för att göra några saker...
Hehe. _________________________ Ron is in my ♥ 17 okt, 2011 16:25 |
|
hyperion
Elev |
17 okt, 2011 21:31 |
|
Alicia
Elev |
17 okt, 2011 21:37 |
|
hyperion
Elev |
17 okt, 2011 21:43 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag har gjort en piggy-uggla!
http://i52.tinypic.com/t8ozeh.jpg -------------------------------------------------------------------------------- Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
17 okt, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
^ Naww, vad söt!
17 okt, 2011 22:40 |
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Melody Marvelous: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Melody Marvelous: mican00: Finns ett speciellt papper som man kan köpa/beställa, på det pappret skriver man ut bilden och sedan stryker man fast den på t-shirten. Det är dock viktigt att man spegelvänder bilden innan man skriver ut den, annars blir den spegelvänd på t-shirten! Oooo, va snygg! Är sånt papper dyrt tro? Nej, jag tror inte det.. 139 för ljusa tyger oh 149 för mörka! På panduro! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
17 okt, 2011 22:44 |
|
Melody Marvelous
Elev |
juliaweasly: Åh, tack.
Eftersom mamma alltid har beställt pappren så hade jag ingen aning om vad de kostar... I believe in Sherlock. Moriarty is real. http://melodymoonchild.blogg.se/ 17 okt, 2011 22:55 |
|
hyperion
Elev |
17 okt, 2011 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen