Prs mellan Julia Ginny Potter och Harry-Potter-Bokslukaren
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Julia Ginny Potter och Harry-Potter-Bokslukaren
|
Borttagen
|
"Snälla?" sade jag bedjande.
20 jun, 2014 16:47
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2014 16:50
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2014 16:51
|
|
Borttagen
|
- För att du är tråkig, sa jag.
20 jun, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
21 jun, 2014 12:29
|
|
Borttagen
|
"Det är inte kul", sade jag irriterat.
21 jun, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
21 jun, 2014 22:33
|
|
Borttagen
|
"Tack", suckade jag, och sprang tillbaka till biblioteket.
21 jun, 2014 23:02
|
|
Borttagen
|
21 jun, 2014 23:02
|
Du får inte svara på den här tråden.