Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag förstår till sist och ler när dörren dyker upp. Jag tar Brians hand och och går in.
2 dec, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
"Teddy fick veta att det fanns av George", jag log vid minnet av lovet då vi tvingade ut hemligheterna ur George, inte för att det var svårt, menmen...
2 dec, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Åh, George. Han är jättetrevlig! Säger jag och stänger dörren efter mig. Sedan vänder jag mig mot Brian igen.
2 dec, 2013 23:39
|
|
Borttagen
|
"så, var var vi?", jag ler och stoppar händerna på hennes höfter.
2 dec, 2013 23:42
|
|
Borttagen
|
Jag ler snett.
- Ungefär här? Flinar jag och låser händerna bakom Brians nacke. Jag ställer mig så nära jag kan och kysser honom.
2 dec, 2013 23:44
|
|
Borttagen
|
"Mmh", jag kysser henne tillbaka.
2 dec, 2013 23:45
|
|
Borttagen
|
(BUT BABY I'VE BEEN, I'VE BEEN PRAYING HARD, SAID NO MORE COUNTING DOLLARS, WE'LL BE COUNTING STAAAARS)
Jag sluter ögonen och trycker mig mot Brian -.-
2 dec, 2013 23:48
|
|
Borttagen
|
Jag släpper taget om hennes höfter och lyfter istället upp hennes ben. Långsamt börjar jag bära henne till soffan…
(här blire hett  )
2 dec, 2013 23:49
|
|
Borttagen
|
(Lawl, Brian din perversa skit  )
- Mmh...
Jag låter min tunga glida in i Brians mun.
2 dec, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
(jag pervo, det är ju du som- )
Plings tunga gräver sig in i min mun…  skämta
Jag sätter ner henne utan att släppa henne.
2 dec, 2013 23:53
|
Du får inte svara på den här tråden.