(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Hej Jakop sa Albin och log han viste att föräldrarna inte var hemma
23 jun, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
Så något nyt som har hänt? Sa jakop
29 jun, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
" Ärsh bara lite bråk mellan föräldrarna sa Albin
30 jun, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
är dom kvar än? sa Jakop & tittade runt
1 jul, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
" Nej dom gick ut sa Albin och kollade lite extra och andades ut när han såg en lapp där dom hade skrivit att dom gick ut
1 jul, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
så kommer dom beträ överens? sa Jakop
1 jul, 2013 18:28
|
|
Borttagen
|
" Ibland kanske sa Albin och funderade på hur länge jakop skulle stå därute han öppnade dörren hellt nu
1 jul, 2013 18:30
|
|
Borttagen
|
Jakop tänkte inte ens på att gå in han bara log
1 jul, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
" Ska du komma in eller inte?? frågade Albin och log mot Jakop
1 jul, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
oj jag tänkte inte så långt sa Jakop & gick in
1 jul, 2013 18:49
|
Du får inte svara på den här tråden.