Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
"Ja" sa hon och log mot honom.
Come to the dark side, we have Draco 14 jun, 2013 21:20 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han skrattar lite och nickar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 21:22 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy ler och sätter sig ner på sängen bredvid honom.
Come to the dark side, we have Draco 14 jun, 2013 21:28 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så är gästrummet okej?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 21:36 |
|
Nessie Black
Elev |
"Jadå" svarade hon och log.
Come to the dark side, we have Draco 14 jun, 2013 21:37 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra--men förlåt om det är lite mindre än vad du är van vid." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 21:42 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy skrattar.
"Snälla, du behöver inte ursäkta dig för att det inte är vad jag är van vid. Allt är bra, så länge jag får vara med dig" Come to the dark side, we have Draco 14 jun, 2013 21:44 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om du säger det så ..men jag vet att du inte..riktigt är van vid sådana här saker." svarar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 21:55 |
|
Nessie Black
Elev |
Lucy log.
"oroa dig inte.. även ifall jag inte är van så gör det inget. Jag vänjer mig" Come to the dark side, we have Draco 14 jun, 2013 21:57 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Okej." Dorian ler stort och kramar henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 jun, 2013 21:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Scorpius-Hyperion-Malfoy & Looney
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen