Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jo men jag kan logga in på ipaden men den är laggig så att det är bättre på min dator men jag har fått mitt mail som skickades till pappa men han har godkänt mailet och vi har försökt flera gånger med att logga in men det funkar inte !!!!
7 feb, 2013 20:22 |
|
luna, lily
Elev |
7 feb, 2013 20:24 |
|
mollylisa
Elev |
Det kanske bara går på ipaden/datorn som man aktiverade sin andvändare på?
7 feb, 2013 20:25 |
|
luna, lily
Elev |
7 feb, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
KAN MAN TA BORT SIG SJÄLV???????????
7 feb, 2013 20:25 |
|
lily, luna
Elev |
7 feb, 2013 20:26 |
|
luna, lily
Elev |
7 feb, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lily, luna: Menar du din medlem? ja min medlem 7 feb, 2013 20:28 |
|
mollylisa
Elev |
nej, det tror jag ej. men man kan skapa hur många andvändare som helst på samma epostadress utan att radera den gamla
7 feb, 2013 20:28 |
|
luna, lily
Elev |
7 feb, 2013 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen