Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
"Does he live here or something? Seriously, you are always here!" Åh Kurtie.
Och jag gillar inte Sebastian just nu. Kräk. Men Grant är så fantastiskt duktig på att spela ett kräk att jag blir starstrucked ändå haha. ![]()
30 jan, 2012 20:34 |
|
si_tonks
Elev |
30 jan, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Har hatat Sebastian ända sen han visade upp sitt fula tryne på tv-skärmen. (Harsh words). Jag hatar honom ännu mer till det han sa till Santana. Jävla äckel -.-
30 jan, 2012 20:37 |
|
hyperion
Elev |
31 jan, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
31 jan, 2012 23:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 1 kl. 13:54
|
|
Borttagen
|
Älskar Glee som jag vet inte vad! ♥ lyssnar nästan bara på Glee-låtar och inget annat! Rachel, Kurt, Blain och Finn är bäst
1 feb, 2012 09:47 |
|
EmahS
Elev |
1 feb, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
Hatar Sebastian ännu mer. Tyckte synd om Blaine och Artie is hot :x
1 feb, 2012 11:49 |
|
EmahS
Elev |
Smooth Criminal är just nu på delad första plats med Rolling In The Deep av mina absoluta favoritnummer i Glee.
Jag har sett Smooth Criminal minst 10 gånger bara idag... Spoiler: Tryck här för att visa!
1 feb, 2012 12:12 |
|
Celebikai
Elev |
att få slushie (eller annat sött) i ögonen bränns, men då borde väl karofsky/rachel/santana/kurt/everyone ha hamnat på sjukhus? Ö.ö ![]()
1 feb, 2012 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen