Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Min pappa läste böckerna för mig när jag var liten och ska med på mässan så han tycker om det min syrra gillar filmerna men har inte läst böckerna.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
4 sep, 2012 07:00 |
|
amanda1104
Elev |
Mamma och pappa gör det... Min lillasyster gör det också... Men hon orkar inte läsa böckerna. bods168 din latmask
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 sep, 2012 07:50 |
|
Borttagen
|
Mamma, min bror och min syster.
Fast mamma och min bror gillar det inte lika mycket ssom jag och min syrra. 4 sep, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Nej
4 sep, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Min pappa Och lillasyster gör det.
4 sep, 2012 22:42 |
|
lily99
Elev |
Ja alla
5 sep, 2012 07:20 |
|
Borttagen
|
Jag tror det! Min lillebror på sex år tycker om filmerna iaf
5 sep, 2012 08:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
Både min syster och min pappa tycker att det kan vara mysigt att titta på filmerna (mamma är nog minst intresserad), men jag är nog ändå mest nördig ...
5 sep, 2012 08:07 |
|
me.
Elev |
Min lilla syster har läst första och andra men jag är nog den ändå att gilla, gilla dem ;D
5 sep, 2012 09:09 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
5 sep, 2012 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen