Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag älskade det. Totalt! ♥ Tycker det var lite tråkigt att han inte berättade något för George om "drömmen" men det kändes som att jag förstod Fred i kapitlet
Och jag älskade att de fick ett lyckligt slut ♥ ~MY TUMBLR~ 23 jan, 2013 17:05 |
|
T3DDY
Elev |
Gud vad awesome du är! :O ♥ Jag tyckte om den här ficen! Jag älskade älskar den här ficen! ♥ Den är så awesome, och du är så awesome ♥
23 jan, 2013 17:09 |
|
malcolmadela
Elev |
Helt otrolig !
![]() följde din fanfitction: Albus Potter och både är lika Grymma och AWESOME!!
23 jan, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Super duper bäst!! nej nej vad ska ja säga, jag älskar den här fanfictionen, inga ord kan räcka till!!!
23 jan, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Åh Eira snälla fina du bästbästbäst ♥
Nämen, det var så sjukt awesome och jag blir så glad och fjdfhgfghh så fint slut och tack för att du har skrivit och tack för att du finns och tack för allt typ ♥ 23 jan, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
Åh herre gud. Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag älskar er alla mest av allt i hela universum ♥
AnMel - wooow, du la ner tid för att skriva allt det där om min FF? Du är helt fantastisk. Tacktacktacktack♥ jag lovar att jag ska fortsätta läsa din, den är ju helt underbar! Tack NI. Det har varit underbart att skriva den här. Totally. LOVE Y'ALL ♥ 23 jan, 2013 18:37 |
|
95mas
Elev |
23 jan, 2013 18:41 |
|
MissLollo
Elev |
En av de bästa Fred/George fanficarna jag har haft nöjet att läsa! Du har gjort ett jättebra jobb med texten, den flyter verkligen på och du får med många beskrivningar av omgivningen utan att det blir tjatigt eller långtråkigt. Älskade hur den slutade ♥
23 jan, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
ARE YOU CRAZY KVINNA? HUR KAN DU GÖRA SÅHÄR MOT MIG? HUR KAN DU FÅ MIG ATT KÄNNA SÅHÄR MYCKET KÄNSLOR? HUR KAN DU FÅ MIG ATT GRÅTA SÅHÄR MYCKET? JA JAG GRÅTER! JAG GRÅTER GRÅTER OCH GRÅTER DU ÄR BÄST BÄST BÄST BÄST ÅHÅÅHÅHÅHÅHÅHÅÅH JAG ORKAR INTE ENS VARFÖR SKRIVER DU SÅ UNDERBART UNDERBART UNDERBART? VARFÖR ÄR DU CA BÄST PÅ ATT SKRIVA USCH USCH I CAN'T EVEN.
DU ÄR BÄST JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET DENNA FANFICTIONEN ÄR BÄST. DU ÄR BÄST. PUSS OCH KRAM DU ÄR BÄST HEJDÅ NU SKA JAG GÅ OCH DÖR NÅGONSTANS MITT IBLAND MINA FEELINGS SOM FUCKAR UR HELT ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ. ♥ Xx 23 jan, 2013 19:33 |
|
MissFniss
Elev |
23 jan, 2013 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen