Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 106 107 108 ... 139 140 141
Användare Inlägg
Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Skriver idag eller imorgon, måste plugga..

Men ska försöka hinna! Kram på er, haft bra valborg?


Kan man säga...
Okej, lycka till med "plugget"...
Neeej, du påminde mig om mina läxor... *suck*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

2 maj, 2011 14:45

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Skriver idag eller imorgon, måste plugga..

Men ska försöka hinna! Kram på er, haft bra valborg?
Lycka till♥

2 maj, 2011 16:00

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Ron:
Skriver idag eller imorgon, måste plugga..

Men ska försöka hinna! Kram på er, haft bra valborg?

kram på dig själv

3 maj, 2011 16:43

Ron
Elev

Avatar

+1


Kapitel 37 - Samma båt

- Jag förstår att det känns förfärligt för er men.. Men Hermione är borta och min dotter kanske är där ute, sa Andy svagt. Han var rädd för vad de skulle svara, med all rätt.

När Ron hörde det kunde han inte vara tyst längre, han kunde inte hålla tillbaka någonting.
- Jaha, så vi ska bara lämna henne här och komma över de hela? Är det vad du säger?! skrek Ron åt Andy, hans ögon blänkte. Ron var förbannad men fortfarande så förfärligt känslig. Hans Hermione var borta, det Andy just sagt var det sista han ville höra.
- Jag menade inte så, jag förstår att det måste vara så oerhört hemskt men jag menar bara att min dotter kanske lever. Vi kan väl försöka rädda henne? svarade Andy och svalde hårt.
- Så du förstår hur jag känner? Skämtar du med mig!? frågade Ron och försökte lugna ner sig.
- Ja, faktiskt så gör jag det.. svarade Andy och hans blick föll ner mot marken, ett mörker föll över honom.

Ron förstod utan att Andy behövde säga något, han ångrade att han hade sagt så där.
- Min fru försvann också, för ungefär 4 år sedan. Jag har aldrig blivit hel, kommer aldrig att bli det men min dotter är anledningen till varför jag lever idag. Så ja herr Weasley, jag förstår precis hur du känner.

Ron skämdes och tyckte så hemskt synd om Andy, som förlorat sin fru och nu kanske sitt enda barn också. Han gick fram till Andy, log och gav honom en kram. En broderlig kram, Andy besvarade kramen och kollade sedan upp mot Ron och log.

Harry och Ginny stod bakom dem, Harry höll om Ginny som snyftade ljudligt. Plötsligt hördes ett harklande och hostande någonstans bakom dem. Det kunde inte vara sant, tänkte de allihop och när de vände sig om.

We're all wizards, even Ron.

4 maj, 2011 19:43

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Åhh vad spännande!♥
Mer!!

4 maj, 2011 20:11

Luna 1
Elev

Avatar


MEEEEEEER!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

5 maj, 2011 08:40

Borttagen

Avatar


SUUUUUUPER!!!! ♥

5 maj, 2011 15:50

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Ron det var tyvär inte licka långt som man kunde hoppats på men det var otroligt bra

5 maj, 2011 17:45

Ron
Elev

Avatar


Ska skriva imorgon, långt och mycket!

We're all wizards, even Ron.

5 maj, 2011 23:10

hermione_33
Elev

Avatar


Måste ha fortsättningen nu!!! Åh vad jag längtar tills imorgon!!!!!!!

"Can you dance like a Hippogriff?"

6 maj, 2011 13:38

1 2 3 ... 106 107 108 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.