Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ChoChang
Elev |
FAN TA DIG BITCH.
ursäkta språket... Det är en dag imorgon också... 11 mar, 2013 21:35 |
|
mican00
Elev |
12 mar, 2013 08:01 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Till alla som sjöng, också på teckenspråk.
Ni var jätteduktiga! 12 mar, 2013 09:22 |
|
Elma00
Elev |
12 mar, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
Madde
Du tycker ju att "du verkligen har utvecklats sedan trean", men om jag ska vara ärlig har du bara blivit sämre... 12 mar, 2013 16:11 |
|
mican00
Elev |
12 mar, 2013 16:19 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tyckte du var okej. Men när du kallar honom råtta går du för långt. Jag kommer stå på hans sida. För alltid. Nu vet du.
12 mar, 2013 16:32 |
|
amanda1104
Elev |
Du sa att du inte ignorerade mig men var det sanning? Och blev du stött när man frågade om vi var ihop?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 mar, 2013 16:36 |
|
Seriously
Elev |
Do you like cheese?
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 mar, 2013 16:59 |
|
TacosPanda
Elev |
12 mar, 2013 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen