The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nåja... alla har väl olika musiksmak Inte min idol, men inte är han dålig heller! ![]()
18 feb, 2012 19:20 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Får nog hålla med lite där. Ingen idol för min del heller, men han är okej att lyssna på.
18 feb, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
^ Jaha!
Vilka andra ska var med i Melodifestivalen ikväll? 18 feb, 2012 19:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jaha! Vilka andra ska var med i Melodifestivalen ikväll? Danny, Swedish House Maffia (Tror jag) men jag vet inte om det var ikväll eller någon annan gång! ![]()
18 feb, 2012 19:31 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: ^ Jaha! Vilka andra ska var med i Melodifestivalen ikväll? Danny, Swedish House Maffia (Tror jag) men jag vet inte om det var ikväll eller någon annan gång! och björn ranelid....
18 feb, 2012 19:40 |
|
Lills
Elev |
^
^ Om du menar mig. Vet jag! Jag har ingen aning, man jag kan inte säga att jag är en jätte gud fan, eller vad man nu ska säga... ![]()
18 feb, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
kan jag få kakor
18 feb, 2012 19:48 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
18 feb, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
18 feb, 2012 20:41 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
18 feb, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen