ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att Slytherin och Ravenclaw är mina favoritelevhem. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 19:27 |
|
leumas vän
Elev |
30 jan, 2011 19:28 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att mina favoriter ändå är S och R.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 19:31 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av soratanaka: Jag erkänner att jag i så fall har flertal vänner i det manliga könet som tittar på vad som kallas "tjejfilmer". Eh. ERKÄNN! Menar du mig? ERKÄNN! 30 jan, 2011 20:53 |
|
soratanaka
Elev |
@leumas vän; Nej. Till skillnad från vad en del kan tro - jag har en hel del andra vänner som inte hänger här på muggliz!
Jag erkänner att jag är mätt. ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 20:55 |
|
leumas vän
Elev |
30 jan, 2011 21:05 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag tycker synd om Voldemort, som förträngde kärlek. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 21:07 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 21:30 |
|
Cartman
Elev |
Jag erkänner att jag också lekte Harry Potter som liten och jag erkänner att jag tycker Harry är smått efterbliven!! xD
ERKÄNN Why so serious?! 31 jan, 2011 00:36 |
|
Katla
Elev |
Jag erkänner att jag verkligen älskar smörgåsrån....
ERKÄNN! ♏︎ 31 jan, 2011 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen