Harry Potter-survivors
Forum > Quidditchplanen > Harry Potter-survivors
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Vänta..är det VÄRSTA ondingen eller FAVORIT ondingen? c: Vet inte... SS, ta dem du tycker förtjänar det. +Voldemort -Grindelwald Bellatrix Lestrange 22 Dolores Umbridge 14 Gellert Grindelwald 2 Lord Voldemort 22 Oj, V och BL ligger lika. Trodde alldrig V skulle gå med på att låta en dödsätare vara lika bra som han. 9 jan, 2012 20:02 |
|
Vipratten
Elev |
+Umbridge
-Grindelwald Bellatrix Lestrange 22 Dolores Umbridge 15 Gellert Grindelwald 1 Lord Voldemort 22 Det gör han inte. Det är därför han torterar henne för tillfället. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 jan, 2012 20:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 9 kl. 20:08
|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av HarryFreakingPotter: Vänta..är det VÄRSTA ondingen eller FAVORIT ondingen? c: Favoriten tror jag. Alternativt den som ger dig flest krypningar längs ryggraden / den som du minst av allt skulle vilja möta i en mörk gränd / den som är mest lik en padda. Men..Min favorit är typ Bellatrix eller nåt c: Men jag tycker Umbridge eller Voldemort är hemskast..
9 jan, 2012 20:03 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av Vipratten: Skrivet av HarryFreakingPotter: Vänta..är det VÄRSTA ondingen eller FAVORIT ondingen? c: Favoriten tror jag. Alternativt den som ger dig flest krypningar längs ryggraden / den som du minst av allt skulle vilja möta i en mörk gränd / den som är mest lik en padda. Men..Min favorit är typ Bellatrix eller nåt c: Men jag tycker Umbridge eller Voldemort är hemskast.. Jag personligen tycker att du i så fall ska gå på hemskast/paddlikast Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 jan, 2012 20:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
+Voldemört
-Grindelwald Bellatrix Lestrange 22 Dolores Umbridge 14 Gellert Grindelwald 0 (SAGOBOK glömde ändra till 1) Lord Voldemort 23 Yey, Gellert Grindelwald är besegrad, och Dumbledore har satt honom i Nurmengard. Iaf, nu är V bättre än BL (BL= Bellatrix Lestrange, alternativt BjörnLigan ;D) så hon slipper undan Crucio, och allt är frid och fröjd. 9 jan, 2012 20:07 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
9 jan, 2012 20:09 |
|
Vipratten
Elev |
+ Umbridge
- Lord V Bellatrix Lestrange 21 Dolores Umbridge 17 Lord Voldemort 22 Hade nu BL stått för BjörnLigan hade de lätt fått mitt bifall! Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 jan, 2012 20:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 jan, 2012 20:36 |
|
Vipratten
Elev |
+ Dumb-bitch
- Voldy Bellatrix Lestrange 22 Dolores Umbridge 17 Lord Voldemort 21 Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
9 jan, 2012 20:37 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 jan, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen