Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Korra
Elev |
Dagens komplimang går till min bästa vän som tog studenten idag
Grattis Wille min underbara bästaste vän i hela världen. Detta var din dag och ingen annans. Du är fantastisk på alla sätt och jag är så galet stolt över dig. Underbart att få festa med dig på flaket samt ta emot dig på utspringet samt att få träffa dina föräldrar. Du har kämpat så otroligt hårt för att nå denna dag och jag vet att du lagt ned din själ i skolan trots motgångar och tuffa stunder. Jag är den stoltaste bästisen i världen. Du är wonderful! ♥ Foto: Christina Swén 7 jun, 2012 23:13 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av MissFniss: Skrivet av HannaPanna: Awie♥ Fast du skriver MYCKET bättre än mig... :'D♥ Nepp, du skriver MYCKET bättre än mig! ;D You must not tell lies xD♥ (haha, det känns som att vi kommer börja spamma ner tråden, LOL xD) You must not tell lies! ;D (Ja, vi kanske ska sluta xD)
8 jun, 2012 11:40 |
|
matilda potter
Elev |
kul tråd
och bli med på Mugglis min tråd Ååååååååååååååå Gryffindor 8 jun, 2012 13:15 |
|
vevve_puff
Elev |
Vill ge komplimanger till: lövetAmanda ginny_ginny Lordlollo Dini99 tyri linnvendela och ol!v!a för en helt awesome dag, idag och igår,specielt ♥
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 8 jun, 2012 14:49 |
|
ginny_ginny
Elev |
8 jun, 2012 15:41 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ge en komplimang till adliitam för hemmes otroligt fina profilbild♥ ååååh tack vad du är snäll ♥♥ ![]() ![]()
8 jun, 2012 15:55 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Här kommer en radda komplimanger igen:
Luna.Lovegood - Kan inte hjälpa att jag skrattar så mycket åt våra konversationer med din underbara humor! Victoire Weasly - Underbara du med din underbara personlighet går inte att får för mycket av! PansyParkinson♥ - Jag undrar om jag någonsin kommer att träffa en så omtänksam och vänlig person! Luna Chang - En underbar person som jag verkligen tycker om! TheLittleAdventurer - Fantastisk personlighet och någon som jag älskar att prata med! Cara Riddle - En person med fantastisk elefanthumor och smart hjärna! -Patronus- - Ett typiskt busfrö som jag vill prata mer med än vad jag gör nu! Vipratten - Gud vilka ord och meningar och humor! Du är lite av en idol! AlvaRawenclaw - Underbart namn och underbar personlighet! Minidjuret - För alla AZUME ideér och glatt humör! Twix - För att jag älskar dina skriv-tekniker... och för att jag i hemlighet kollar dina ff´s! avifors - För att du skriver så underbart skickligt! ----------------------------------------------------------------------- Ja... Har jag glömt någon så ursäktar jag! Underbara alla! 8 jun, 2012 16:07 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 jun, 2012 16:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Celest Gaunt: ♥ Tack! Hehe, jag brukar skratta ihjäl mig åt dina gåsar och allt vad det är, så det är väl tur att jag inte är den enda som har kul åt det
8 jun, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Celest Gaunt nej sluta o.o YOU ARE AMAZIINGGAAHH OK?!
8 jun, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen