Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
6 jun, 2012 18:16 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Li - för att du fick in mig i fandomen vilket ledde till att jag träffade några av de bästa människor jag känner, samt dina födelsedagar med CTR och skamlöst mycket kakor. Massa kärlek ♥ ALLTSÅ MIRAN ♥♥♥♥ gullegulle du. love you!!! without something there is no nothing 6 jun, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
tack
6 jun, 2012 21:22 |
|
joel9324
Elev |
7 jun, 2012 06:33 |
|
Marsku
Elev |
HannaPanna är den mest AWESOMEST (existerar ens de orde?) mugglis jag lärt känna
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 7 jun, 2012 10:24 |
|
Kedjebrev
Elev |
7 jun, 2012 14:36 |
|
Dini99
Elev |
Lordlollo: Du är ett underbarn. ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 7 jun, 2012 16:44 |
|
HannaPanna
Elev |
7 jun, 2012 18:29 |
|
Marsku
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Marsku: Oj, men tack så himla mkt♥ Du är också väldigt awesome!! ♥ *Ler jättestort* Varsågood You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 7 jun, 2012 18:31 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Marsku: Skrivet av HannaPanna: Marsku: Oj, men tack så himla mkt♥ Du är också väldigt awesome!! ♥ *Ler jättestort* Varsågood ![]()
7 jun, 2012 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen