Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vardagsrum
1 jan, 2014 16:15 |
|
HP_Maja
Elev |
1 jan, 2014 16:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Sol
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2014 17:02 |
|
TildeW
Elev |
1 jan, 2014 18:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Kille som jag tror att jag känner igen...
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Troll xD
1 jan, 2014 18:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Eeh what erisedstone? Ser jag ut som ett troll?
Tjej jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
Ja det gör du! ; P 1 jan, 2014 18:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha inte första gången jag hör det. Men det vanligaste är att folk tycker att jag ser ut som en vampyr eller emo. Jag har HUGGTÄNDERJa det gör du! ; P jag är jättecoolig älska mig plz 1 jan, 2014 18:22 |
|
Borttagen
|
1 jan, 2014 18:23 |
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen