@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
8 feb, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
Vad ska ni göra på Sportlovet då alla fina Mugglisar?
8 feb, 2013 15:22 |
|
mine
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: holy shit. har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit... Hhaha, tänkte samma sak, fast sportlov brukar väl vara vecka 9 vid stockholm? eller har jag fel?^^ Här har vi sportlov v.10 ^^ Vad jobbar/pluggar du med? Vi brukade alltid ha v.8 Jag jobbar med administration. Men nu sitter jag på timmar i receptionen på ett annat ställe eftersom tjejen som brukar sitta här behövde gå tidigt... Inget att göra, men det ska vara bemannat och svaras i telefon till 16, så jag får hitta på lite annat under tiden. Det är ok med chefen haha. hahah, så du passar på att vara inne på mugglis under tiden^^ Men inom vilken bransch? Du får sitta och jobba på en administration, vad är det du brukar få göra där? På det jag kallar mitt jobb, arbetar jag inom Betongbranchen, så det är fakturor, bokning av transporter, mycket kopiera och scanna... och nu är jag på kommunen. där gör jag sånt som inte andra hinner med. lite skitgöra Ah, låter kul... Eller inte riktigt, fast ibland kanske det är kul va? Lite skitgöra, bättre att göra det än att plocka upp skit^^ 8 feb, 2013 15:23 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: På det jag kallar mitt jobb, arbetar jag inom Betongbranchen, så det är fakturor, bokning av transporter, mycket kopiera och scanna... och nu är jag på kommunen. där gör jag sånt som inte andra hinner med. lite skitgöra Ah, låter kul... Eller inte riktigt, fast ibland kanske det är kul va? Lite skitgöra, bättre att göra det än att plocka upp skit^^ Jag tycker det är kul Min närmsta arbetskollega är min partner in crime. Vi har så förbaskat kul ihop, och. Han är 60 år! jag har typ plockat skit
8 feb, 2013 15:27 |
|
Frivolt
Elev |
Har en söt liten kisse i knät ♥
Är kattvakt åt en kompis katt och det är så himla mysigt!! ♥ 8 feb, 2013 15:28 |
|
mine
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: På det jag kallar mitt jobb, arbetar jag inom Betongbranchen, så det är fakturor, bokning av transporter, mycket kopiera och scanna... och nu är jag på kommunen. där gör jag sånt som inte andra hinner med. lite skitgöra Ah, låter kul... Eller inte riktigt, fast ibland kanske det är kul va? Lite skitgöra, bättre att göra det än att plocka upp skit^^ Jag tycker det är kul Min närmsta arbetskollega är min partner in crime. Vi har så förbaskat kul ihop, och. Han är 60 år! jag har typ plockat skit Det är tur! att du gillar ditt jobb! och att alla inte gillar lika för då finns det något alla gillar^^ Är han 60? Coolt!^^ Så länge man får lön och så länge man har jobb ska nog de mesta gå! 8 feb, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad ska ni göra på Sportlovet då alla fina Mugglisar? Antagligen gå på teater varje kväll! Inte mycket annat av vad jag vet, faktiskt. Själv? 8 feb, 2013 15:32 |
|
smartbabe
Elev |
äntligen en video på gymnasiekillarnas staffanvisa! så himla awesome! 15:05 alla borde ta och kolla på den, såhär går det till på lucia i vår skola! ![]()
8 feb, 2013 15:34 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: På det jag kallar mitt jobb, arbetar jag inom Betongbranchen, så det är fakturor, bokning av transporter, mycket kopiera och scanna... och nu är jag på kommunen. där gör jag sånt som inte andra hinner med. lite skitgöra Ah, låter kul... Eller inte riktigt, fast ibland kanske det är kul va? Lite skitgöra, bättre att göra det än att plocka upp skit^^ Jag tycker det är kul Min närmsta arbetskollega är min partner in crime. Vi har så förbaskat kul ihop, och. Han är 60 år! jag har typ plockat skit Det är tur! att du gillar ditt jobb! och att alla inte gillar lika för då finns det något alla gillar^^ Är han 60? Coolt!^^ Så länge man får lön och så länge man har jobb ska nog de mesta gå! Haha ja. jag är typ hans assistent, eller. "support", och träffade inte ens honom innan jag blev anställd. och det fungerar kanon
8 feb, 2013 15:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 feb, 2013 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen