@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
8 feb, 2013 15:07 |
|
EmahS
Elev |
holy shit.
har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit...
8 feb, 2013 15:08 |
|
mine
Elev |
Skrivet av EmahS: holy shit. har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit... Hhaha, tänkte samma sak, fast sportlov brukar väl vara vecka 9 vid stockholm? eller har jag fel?^^ Här har vi sportlov v.10 ^^ Vad jobbar/pluggar du med? 8 feb, 2013 15:10 |
|
Borttagen
|
nu ska jag dansa
sätter på högljudd upptempolåt och släpper loss. det brukar funka mot ilska och irritation och sorg och skuldkänslor... MEEEN har precis städat mitt rum utan anledning. jag förtjänar en guldstjärna! 8 feb, 2013 15:12 |
|
LauraTree
Elev |
Ice Age och Hitta Nemo!!!!.♥♥
8 feb, 2013 15:12 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: holy shit. har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit... Hhaha, tänkte samma sak, fast sportlov brukar väl vara vecka 9 vid stockholm? eller har jag fel?^^ Här har vi sportlov v.10 ^^ Vad jobbar/pluggar du med? Vi brukade alltid ha v.8 Jag jobbar med administration. Men nu sitter jag på timmar i receptionen på ett annat ställe eftersom tjejen som brukar sitta här behövde gå tidigt... Inget att göra, men det ska vara bemannat och svaras i telefon till 16, så jag får hitta på lite annat under tiden. Det är ok med chefen haha.
8 feb, 2013 15:13 |
|
mine
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: holy shit. har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit... Hhaha, tänkte samma sak, fast sportlov brukar väl vara vecka 9 vid stockholm? eller har jag fel?^^ Här har vi sportlov v.10 ^^ Vad jobbar/pluggar du med? Vi brukade alltid ha v.8 Jag jobbar med administration. Men nu sitter jag på timmar i receptionen på ett annat ställe eftersom tjejen som brukar sitta här behövde gå tidigt... Inget att göra, men det ska vara bemannat och svaras i telefon till 16, så jag får hitta på lite annat under tiden. Det är ok med chefen haha. hahah, så du passar på att vara inne på mugglis under tiden^^ Men inom vilken bransch? Du får sitta och jobba på en administration, vad är det du brukar få göra där? 8 feb, 2013 15:16 |
|
Solkatten
Elev |
Äter en chokladmuffin.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2013 15:17 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: Skrivet av mine: Skrivet av EmahS: holy shit. har ni redan sportlov?! Det var ju precis jullov! Min första lediga vardag i år som inte är röd dag kommer vara 3:e maj. Det är långt dit... Hhaha, tänkte samma sak, fast sportlov brukar väl vara vecka 9 vid stockholm? eller har jag fel?^^ Här har vi sportlov v.10 ^^ Vad jobbar/pluggar du med? Vi brukade alltid ha v.8 Jag jobbar med administration. Men nu sitter jag på timmar i receptionen på ett annat ställe eftersom tjejen som brukar sitta här behövde gå tidigt... Inget att göra, men det ska vara bemannat och svaras i telefon till 16, så jag får hitta på lite annat under tiden. Det är ok med chefen haha. hahah, så du passar på att vara inne på mugglis under tiden^^ Men inom vilken bransch? Du får sitta och jobba på en administration, vad är det du brukar få göra där? På det jag kallar mitt jobb, arbetar jag inom Betongbranchen, så det är fakturor, bokning av transporter, mycket kopiera och scanna... och nu är jag på kommunen. där gör jag sånt som inte andra hinner med. lite skitgöra
8 feb, 2013 15:18 |
|
Solkatten
Elev |
Har ont i axeln.
Jag har inte sportlov nästa vecka utan veckan därefter. Alltså v.8. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2013 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen