@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Reklam för lusschampo på TVn. Börjar direkt klia i huvudet :c
7 feb, 2013 21:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Mina läsare skriver så fantastiskt gulliga saker till mig om min fanfiction c': ♥ Jag har så många skuldkänslor över hur den kommer sluta, men jag kan inte ändra det nu. Jag visste att det skulle sluta så innan jag ens börjat skriva den. OMG WHAT AM I GONNA DO?! I FEEL SO CRUEL. Trodde det först stod 'Min lärare' istället för 'Mina läsare', lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2013 22:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Solkatten: LOL XD Nej de får aldrig komma i närheten av mina fanfictions O.OSkrivet av Ginny!!!!: Mina läsare skriver så fantastiskt gulliga saker till mig om min fanfiction c': ♥ Jag har så många skuldkänslor över hur den kommer sluta, men jag kan inte ändra det nu. Jag visste att det skulle sluta så innan jag ens börjat skriva den. OMG WHAT AM I GONNA DO?! I FEEL SO CRUEL. Trodde det först stod 'Min lärare' istället för 'Mina läsare', lol. ![]()
7 feb, 2013 22:05 |
|
DarkBells
Elev |
7 feb, 2013 22:05 |
|
Minidjuret
Elev |
7 feb, 2013 22:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG MISSADE 22:22 !!!! OMGOMGOMGOMG ANDAAAAAS!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 feb, 2013 22:23 |
|
Caius
Elev |
Den där sorgen när man inte kan göra ett nytt inlägg i en tråd pga att man är den personen som gjorde det senaste inlägget i tråden... </3
(Önskar mig att någon kunde skriva i min allra käraste cosplaytråd, lol. Jag vill lägga upp bilder imorrn, hehehehehe...) Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 7 feb, 2013 22:27 |
|
M4L13
Elev |
7 feb, 2013 22:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Kika på life of pi med chips, dipp o cola. Tidig fredag, yes. Jobbar söndag så :3
7 feb, 2013 22:50 |
|
M4L13
Elev |
7 feb, 2013 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen