@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ännu en Weasley
Elev |
- hakunamatata - ^.^ 7 feb, 2013 21:12 |
|
Ginny00
Elev |
Ja, för jag var hungrig..
7 feb, 2013 21:14 |
|
Katla
Elev |
jag är hungrig
(det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw) ♏︎ 7 feb, 2013 21:14 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ja, för jag var hungrig.. Ok, hungern är den bästa kryddan xD ( Nu lät jag som mattanterna på skolan ) - hakunamatata - ^.^ 7 feb, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: jag är hungrig (det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw) jag är också hungrig men jag mår illa så jag vill inte äta :c 7 feb, 2013 21:15 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: jag är hungrig (det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw) jag är också hungrig men jag mår illa så jag vill inte äta oh nu började jag tänka på vinterkräksjukan ew ♏︎ 7 feb, 2013 21:16 |
|
lovegood99
Elev |
hur i hellvete (sorry..) tänker lärarna att man ska hinna med att på måndag ska mitt musik föredrag vara färdigt att presentera( har bara lite kvar) . på onsdag har jag historie prov som jag måste öva på för att få bättre betyg i hissa. på torsdagen ska min bildkonstuppstats vara klar som ska ara 2 sidor långt med 12:ans stil. + alla tusen läxor vi får. KILL ME.
7 feb, 2013 21:17 |
|
Pixie
Elev |
lyssnar på bbc r1 och låten går exakt så här:
awwliiiiiiiihh ukarahh ukarahh weyyy x 20 warn meil x 5 efternajj ukarahh mäj mäj vallih warn meil wääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhh warn meil det var hela låten undrar vem som skrev låten
7 feb, 2013 21:22 |
|
M4L13
Elev |
YOU SIT BY YOUR WINDOW I KNOW YOU’RE THINKING OF ME. OOOOH I’M LEAVING TOMORROW NOTHING LEFT HERE TO SEE.
kan någon snäll mugglis identifiera den låten åt mig, jag hittar inget och vet inte vad den heter Q_Q
7 feb, 2013 21:42 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Mina läsare skriver så fantastiskt gulliga saker till mig om min fanfiction c': ♥ Jag har så många skuldkänslor över hur den kommer sluta, men jag kan inte ändra det nu. Jag visste att det skulle sluta så innan jag ens börjat skriva den. OMG WHAT AM I GONNA DO?! I FEEL SO CRUEL.
![]()
7 feb, 2013 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen