Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10618 10619 10620 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Äter skinkmacka

Gott?

- hakunamatata - ^.^

7 feb, 2013 21:12

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Äter skinkmacka

Gott?
Ja, för jag var hungrig..

7 feb, 2013 21:14

Katla
Elev

Avatar


jag är hungrig

(det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw)

♏︎

7 feb, 2013 21:14

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Ännu en Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Äter skinkmacka

Gott?
Ja, för jag var hungrig..

Ok, hungern är den bästa kryddan xD
( Nu lät jag som mattanterna på skolan )

- hakunamatata - ^.^

7 feb, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
jag är hungrig

(det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw)

jag är också hungrig
men jag mår illa så jag vill inte äta :c

7 feb, 2013 21:15

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
jag är hungrig

(det är det vanligaste jag skriver här och det vanligaste jag säger irl btw)

jag är också hungrig
men jag mår illa så jag vill inte äta

oh nu började jag tänka på vinterkräksjukan ew

♏︎

7 feb, 2013 21:16

lovegood99
Elev

Avatar


hur i hellvete (sorry..) tänker lärarna att man ska hinna med att på måndag ska mitt musik föredrag vara färdigt att presentera( har bara lite kvar) . på onsdag har jag historie prov som jag måste öva på för att få bättre betyg i hissa. på torsdagen ska min bildkonstuppstats vara klar som ska ara 2 sidor långt med 12:ans stil. + alla tusen läxor vi får. KILL ME.

7 feb, 2013 21:17

Pixie
Elev

Avatar

+1


lyssnar på bbc r1 och låten går exakt så här:
awwliiiiiiiihh
ukarahh
ukarahh
weyyy x 20
warn meil x 5
efternajj
ukarahh
mäj
mäj
vallih
warn meil
wääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhh
warn meil


det var hela låten
undrar vem som skrev låten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

7 feb, 2013 21:22

M4L13
Elev

Avatar


YOU SIT BY YOUR WINDOW I KNOW YOU’RE THINKING OF ME. OOOOH I’M LEAVING TOMORROW NOTHING LEFT HERE TO SEE.

kan någon snäll mugglis identifiera den låten åt mig, jag hittar inget och vet inte vad den heter Q_Q

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

7 feb, 2013 21:42

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Mina läsare skriver så fantastiskt gulliga saker till mig om min fanfiction c': ♥ Jag har så många skuldkänslor över hur den kommer sluta, men jag kan inte ändra det nu. Jag visste att det skulle sluta så innan jag ens börjat skriva den. OMG WHAT AM I GONNA DO?! I FEEL SO CRUEL.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

7 feb, 2013 21:52

1 2 3 ... 10618 10619 10620 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.