Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10617 10618 10619 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snart måste jag gå och lägga mig (tysttyst om det här, men jag ska inte sova! O.O Jag ska gå in på Instagram!)

7 feb, 2013 20:36

JosefinFini
Elev

Avatar


Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

7 feb, 2013 20:38

Solkatten
Elev

Avatar


Känner seriöst för att skippa Mello på lördag och jag har aldrig velat skippa det förut! ALLA BIDRAGEN SUGER. Åh, gud. This is too much.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 feb, 2013 20:39

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Om någon ville veta samlar jag till sju stycken Åskviggar som julklappar till nästa jul!

*Ler nöjt över sin planerings- förmåga*

Imagination and dreaming is my life

7 feb, 2013 20:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av JosefinFini:
Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D:
GÅ MED MIG eller så inte... :c

7 feb, 2013 20:46

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Har biologi, bild och SO som jag borde plugga... OCh det måste jag.. Är det bra att vara så sönderstressad att man inte längre känner stress och bara vill gråta?

7 feb, 2013 21:03

JosefinFini
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JosefinFini:
Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D:
GÅ MED MIG eller så inte... :c

Åh jag skulle verkligen vilja det! Men det är ju 13-års gräns på den med D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

7 feb, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


Söker desperat efter en bild på Bon Jovi, dör hela bandet är med.

7 feb, 2013 21:09

Ännu en Weasley
Elev

Avatar


FREDAG I MORGON!!

GÖÖT

- hakunamatata - ^.^

7 feb, 2013 21:11

Ginny00
Elev

Avatar


Äter skinkmacka

7 feb, 2013 21:11

1 2 3 ... 10617 10618 10619 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.