@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart måste jag gå och lägga mig (tysttyst om det här, men jag ska inte sova! O.O Jag ska gå in på Instagram!)
7 feb, 2013 20:36 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D:
![]()
7 feb, 2013 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Känner seriöst för att skippa Mello på lördag och jag har aldrig velat skippa det förut! ALLA BIDRAGEN SUGER. Åh, gud. This is too much.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2013 20:39 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Om någon ville veta samlar jag till sju stycken Åskviggar som julklappar till nästa jul!
*Ler nöjt över sin planerings- förmåga* Imagination and dreaming is my life 7 feb, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: GÅ MED MIG Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D: 7 feb, 2013 20:46 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Har biologi, bild och SO som jag borde plugga... OCh det måste jag.. Är det bra att vara så sönderstressad att man inte längre känner stress och bara vill gråta?
7 feb, 2013 21:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: GÅ MED MIG Jag känner mig orolig och ledsen för jag vet inte om jag kommer kunna gå på Riddikulus D: Varför ska allting skita sig bara några dagar innan man ska boka? Har planerat sen i somras med speciellt en kompis, plötsligt känner jag ingen som kan åka med mig D: Gud, jag vill ju verkligen och jag tror inte jag vågar åka själv :c Hjälp mig! D: Åh jag skulle verkligen vilja det! Men det är ju 13-års gräns på den med D: ![]()
7 feb, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Söker desperat efter en bild på Bon Jovi, dör hela bandet är med.
7 feb, 2013 21:09 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
FREDAG I MORGON!!
GÖÖT - hakunamatata - ^.^ 7 feb, 2013 21:11 |
|
Ginny00
Elev |
Äter skinkmacka
7 feb, 2013 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen