Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10615 10616 10617 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av IamAK:
alltså är det nån mer som upplever att youtube videor är tröga nu på sista tiden? alltså dom hackar och så.

Hände mig några gånger igår.

Det händer mig hela tiden, sjukt irriterande! Trodde det var vårt internet som inte mådde så bra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

7 feb, 2013 18:10

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Ett av mina projekt som jag gjorde i skolan... Ett projekt som jag döpte dels efter min "diktsamling" och dels efter mina fotografier... "Ett minne i en exponering"... Jag tog med det till WE idag och skulle visa min ena vän där det, eftersom jag hade lovat att ta med den för typ en vecka sedan pga att internet där suger....

Och ja... Det är i stora drag första gången som någon har läst allt i den bokstavligt.... För att inte tala om att det är första gången som någon verkligen har gillat det jag skriver och det jag fotograferar...

Så det fick mig nästan att börja undra... Om jag kanske redan har något som är värt att... Ja... Skicka till ett
bokförlag eller något...
Ja gör det!

7 feb, 2013 18:11

Borttagen

Avatar


Jag tycker att jag är perfekt, ibland iallafall.

7 feb, 2013 18:14

The Noble Lion
Elev

Avatar


Imorgon ska mina fina vänner acciomuffin och Bananas sova hos mig, vi ska ha High School Musical marathon! WOOP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

7 feb, 2013 18:18

Ginny00
Elev

Avatar


Jag åt nyss middag och är redan hungrig igen. Jag är äcklig. </3

7 feb, 2013 18:24

Borttagen

Avatar


Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi.

7 feb, 2013 18:26

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi.

Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år
Idag åt vi "krämig champinjonsoppa"
usch

7 feb, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi.

Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år
Idag åt vi "krämig champinjonsoppa"
usch

Vah ofta? Gud vad orättvist, vi får det oftast minst en gång i veckan.

7 feb, 2013 18:45

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi.

Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år
Idag åt vi "krämig champinjonsoppa"
usch

Vah ofta? Gud vad orättvist, vi får det oftast minst en gång i veckan.

Vi får bara sån där övernyttig "vuxenmat"
vi har ALDRIG fått köttbullar, förutom på julbordet: då får man ta 3 stycken (och 2 prinskorvar) - generöst

7 feb, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


YEAH fredag imorgon har inga läxor till imorgon

7 feb, 2013 19:05

1 2 3 ... 10615 10616 10617 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.