@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av IamAK: alltså är det nån mer som upplever att youtube videor är tröga nu på sista tiden? alltså dom hackar och så. Hände mig några gånger igår. Det händer mig hela tiden, sjukt irriterande! Trodde det var vårt internet som inte mådde så bra.
7 feb, 2013 18:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Caius: Ja gör det! Ett av mina projekt som jag gjorde i skolan... Ett projekt som jag döpte dels efter min "diktsamling" och dels efter mina fotografier... "Ett minne i en exponering"... Jag tog med det till WE idag och skulle visa min ena vän där det, eftersom jag hade lovat att ta med den för typ en vecka sedan pga att internet där suger.... Och ja... Det är i stora drag första gången som någon har läst allt i den bokstavligt.... För att inte tala om att det är första gången som någon verkligen har gillat det jag skriver och det jag fotograferar... Så det fick mig nästan att börja undra... Om jag kanske redan har något som är värt att... Ja... Skicka till ett bokförlag eller något... 7 feb, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att jag är perfekt, ibland iallafall.
7 feb, 2013 18:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
Imorgon ska mina fina vänner acciomuffin och Bananas sova hos mig, vi ska ha High School Musical marathon! WOOP
7 feb, 2013 18:18 |
|
Ginny00
Elev |
Jag åt nyss middag och är redan hungrig igen. Jag är äcklig. </3
7 feb, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi.
7 feb, 2013 18:26 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi. Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år Idag åt vi "krämig champinjonsoppa" usch 7 feb, 2013 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi. Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år Idag åt vi "krämig champinjonsoppa" usch Vah ofta? Gud vad orättvist, vi får det oftast minst en gång i veckan. ♥7 feb, 2013 18:45 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Vi åt pannkakor i skolan idag, tihi. Lyllos! Vi får typ pannkakor vartannat år Idag åt vi "krämig champinjonsoppa" usch Vah ofta? Gud vad orättvist, vi får det oftast minst en gång i veckan. ♥ Vi får bara sån där övernyttig "vuxenmat" vi har ALDRIG fått köttbullar, förutom på julbordet: då får man ta 3 stycken (och 2 prinskorvar) - generöst 7 feb, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
YEAH fredag imorgon
7 feb, 2013 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


♥
Mugglarportalen