@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kamikatzi
Elev |
Skrivet av Ännu en Weasley: Kamikatzi VAd skulle jag göra utan dig? Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt ♥ Gullunge^^ Detsamma! Love you ♥ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 7 feb, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag är hungrig och maten är inte klar ännu o_o
7 feb, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Nu har jag skrivit framsidan på min laborationsrapport. Har jag gjort mig förtjänt av en paus än?
7 feb, 2013 17:02 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag mammas dator. Då kan jag spela Snape.
7 feb, 2013 17:27 |
|
Amaia lovegood
Elev |
lyxen då man KAN spela snape.. glömmer ofta att jag kan det när jag är inne på mammas dator eftersom att jag alltid är van vid att det aldrig funkar.. men nu ska jag nog gå och spela lite.. yeey yey ♥
7 feb, 2013 17:30 |
|
EmahS
Elev |
Måste se om det finns något i kylen/frysen/skafferiet att käka sen.
Pappa har köpt lasagne till ikväll... inte kunde han veta att jag köpte det till lunch idag. kommer spy om jag ska äta det ikväll igen. Får hitta på något annat
7 feb, 2013 17:44 |
|
Ginny00
Elev |
Har milkshakecravings??
7 feb, 2013 17:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
7 feb, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Lyssnar nu för första gången på Takida
7 feb, 2013 18:04 |
|
Caius
Elev |
Ett av mina projekt som jag gjorde i skolan... Ett projekt som jag döpte dels efter min "diktsamling" och dels efter mina fotografier... "Ett minne i en exponering"... Jag tog med det till WE idag och skulle visa min ena vän där det, eftersom jag hade lovat att ta med den för typ en vecka sedan pga att internet där suger....
Och ja... Det är i stora drag första gången som någon har läst allt i den bokstavligt.... För att inte tala om att det är första gången som någon verkligen har gillat det jag skriver och det jag fotograferar... Så det fick mig nästan att börja undra... Om jag kanske redan har något som är värt att... Ja... Skicka till ett bokförlag eller något... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 7 feb, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen