@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Bra där.
Smsar kompis; Hej, är du vaken? får tbx; Ja, men ska sova snart. Du då? .. ja, nej, jag har börjat smsa i sömnen. Dåligvana, jag vet ... .. ... ..... ._. 7 feb, 2013 00:45 |
|
Ginny00
Elev |
Vill somna oooooom..
7 feb, 2013 06:16 |
|
Borttagen
|
jag ska till skolan om fem minuter.
7 feb, 2013 06:23 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag ätit gröt till frukost.. nu ska jag alltså göra mig i ordning. Wääää så trött.
7 feb, 2013 07:21 |
|
Borttagen
|
Börjar känna att jag har lite brotom nu....
7 feb, 2013 07:31 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Börjar känna att jag har lite brotom nu.... Då är vi två! =) =) - just like themarauder 7 feb, 2013 07:37 |
|
Borttagen
|
jag sitter i min mammas klassrum och pillar med en ipad.
det värsta är att den ipaden är inte som alla andra ipads utan den har ett tangenbord som är utanför själva ipaden. det känns kul eftersom jag har en egen ipad hemma. som ni ser så gör den inte stora boksäver när det blir punkt. det här känns väldigt roligt och kul att få använda senaste tekniken. finns det någon av er där hemma med näsan framför en ipad med tagentbord (det går inte att klicka på frågtecknet) 7 feb, 2013 07:44 |
|
LauraTree
Elev |
Kan det inte bli snökaos så man får sluta klockan tolv?
7 feb, 2013 07:48 |
|
Luna Chang
Elev |
VAD Skå jag skriva em krönika om??
Jag har redan suttit två lektioner utan att skriva ett ord. Hej 7 feb, 2013 10:21 |
|
EmahS
Elev |
Nytt telefonsystem på jobbet...
Kaosen är total. Jag har löst ett problem med helpdesk i luren... Byta telefonjack på faxen... Så nu fungera den iallafall
7 feb, 2013 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen