@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
brb cries
6 feb, 2013 22:32 |
|
Pixie
Elev |
6 feb, 2013 22:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Alltså. Kanjitecken.
Ibland är det lite halvt roligt för vissa tecken får mig att tro att stollarna bakom suttit och skissat och bah: "oj, men vi har ju redan detta tecknet. Ja, men då drar vi ett till streck rätt över, snett ner. Det kan få vara lite längre än övriga streck... fast på nästa så kortar vi ner det istället. Och på det där tecknet där borta kan vi ha samma ruta tre gånger men olika streck i varje ruta. Japp. Och så kan några tecken ha hundratalet, ögat eller munnen. och så tar vi ett par prickar åt olika håll... och så ett till streck rätt över. Nu kombinerar vi det med vatten. Eller ett par människoben. Eller varför inte ett tak? hmm... fast jag gillar ju faktiskt trädet. Och ben utan kropp." ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 feb, 2013 22:37 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av mine: Den är helt okeej, cherry är också god^^XD Jo den är okej, jag har smakat den en gång men tycker endå vanlig cola är godast! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 feb, 2013 22:39 |
|
Pixie
Elev |
6 feb, 2013 22:40 |
|
M4L13
Elev |
6 feb, 2013 22:50 |
|
Pixie
Elev |
6 feb, 2013 22:51 |
|
M4L13
Elev |
jdsakf varför lyssnar jag inte på radio nu för
6 feb, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
Intressant liv jag har... Har tittat på reprisen från Chicago-San Jose matchen typ åtta gångeri idag lol.
edit: Jag har börjat använda ordet lol sjukt mycket. :sss 6 feb, 2013 23:37 |
|
soratanaka
Elev |
Hm. Funderar på att stänga ner datorn nu när allt är så tråkigt här och övergå till fanfic-läsning.
How to sleep: A guide by Sora Warning: This guide is not helpful. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 feb, 2013 00:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen