Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Lizzie Lovegood
Ok, nu börjar det bli lite allvarliga andningssvårigheter här borta. Vill ni döda mig? o.o Jag vet inte ens vad jag ska skriva, det finns inga ord för mina känslor just nu.. Du vet att du är en av dom underbaraste som existerar, va? Annars så borde du veta det nu. ♥ Tonks-nea1 Tack, sötis :'D ♥ 5 jun, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Tonks-nea1: Tack så mycket! ♥ Du är också värd en komplimang, du sockersöta! ♥
5 jun, 2012 22:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2012 22:31 |
|
E
Elev |
6 jun, 2012 08:49 |
|
Borttagen
|
Tack
6 jun, 2012 09:30 |
|
Elley
Elev |
Massor av tack och kramar till ol!v!a, Salazar 1 och LonneyMe! Ni är underbara
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 jun, 2012 10:38 |
|
.Ginny.
Elev |
6 jun, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
En stor komplimang till Ginny00! Du är en riktig ärlig männsika! Det skulle vara väldigt kul att lära känna dig. Känn stolthet där du går för att du är en riktigr bra och ärlig människa!
6 jun, 2012 11:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: En stor komplimang till Ginny00! Du är en riktig ärlig männsika! Det skulle vara väldigt kul att lära känna dig. Känn stolthet där du går för att du är en riktigr bra och ärlig människa! Tack så hemskt mycket! Skulle vara hemskt kul att få lära känna dig också 6 jun, 2012 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen