@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske ska lyssna på en? JA! I must be in heaven 'cause I'm listening at an angel *silent laugh* "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 21:20 |
|
smartbabe
Elev |
Alltså, är det någon som vill köpa 2 drakägg för 50 galleoner styck?
Visst går det att sälja dem på marknaden? ![]() Ukrainsk Järnbuk & Ungersk Taggsvans någon? ![]()
6 feb, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova. Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00? Jag får gå upp 06:00 varje dag och jag brukar inte somna förrän typ tolv. Men jag är ingen morgonperson kan jag ju säga 6 feb, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
jag är eventuellt med på teve nästa vecka
6 feb, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kanske ska lyssna på en? JA! I must be in heaven 'cause I'm listening at an angel *silent laugh* 6 feb, 2013 21:23 |
|
mine
Elev |
Skrivet av smartbabe: Alltså, är det någon som vill köpa 2 drakägg för 50 galleoner styck? Visst går det att sälja dem på marknaden? ![]() Ukrainsk Järnbuk & Ungersk Taggsvans någon? Jag vill köpa Ukrainsk Järnbuk om jag får? 6 feb, 2013 21:23 |
|
Pixie
Elev |
6 feb, 2013 21:23 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av smartbabe: Alltså, är det någon som vill köpa 2 drakägg för 50 galleoner styck? Visst går det att sälja dem på marknaden? ![]() Ukrainsk Järnbuk & Ungersk Taggsvans någon? Jag vill köpa Ukrainsk Järnbuk om jag får? Ja absolut! Ska jag lägga upp den på marknaden nu? ![]()
6 feb, 2013 21:24 |
|
mine
Elev |
Skrivet av smartbabe: Skrivet av mine: Skrivet av smartbabe: Alltså, är det någon som vill köpa 2 drakägg för 50 galleoner styck? Visst går det att sälja dem på marknaden? ![]() Ukrainsk Järnbuk & Ungersk Taggsvans någon? Jag vill köpa Ukrainsk Järnbuk om jag får? Ja absolut! Ska jag lägga upp den på marknaden nu? Gör det! 6 feb, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Pixie, jag är konstig
6 feb, 2013 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen