Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10605 10606 10607 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag verkar vara ensam här om att gilla Cody Simpson. Det är synd.

Du borde träffa min kompis (som inte har mugglis...) som inte kan hålla käften om Cody Simpson

I WANT TO MEET HER. D: Be henne skaffa mugglis? :' Fast gillar hon Harry Potter? Lol, det spelar ingen roll; hon kan skaffa det ändå. xD

Hon har bara sett filmerna och är lite "jaha." om allt som heter HP, men jag ska försöka ;D

Yey.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2013 21:01

t i l d a
Elev

Avatar


Börjat kolla på Jenna Marbles ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

6 feb, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova.
Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00?

6 feb, 2013 21:14

smartbabe
Elev

Avatar


Alltså, är det någon som vill köpa 2 drakägg för 50 galleoner styck?
Visst går det att sälja dem?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

6 feb, 2013 21:16

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova.
Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00?

Jag får gå upp 06:00 varje dag och jag brukar inte somna förrän typ tolv.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova.
Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00?


Är nog lite som du... men jag har inget att tänka på. Inget jag fattar iaf. Känner mig dum och tom.

6 feb, 2013 21:16

Solkatten
Elev

Avatar


Så jävla bra. ♥ ♥ ♥ ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2013 21:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Så jävla bra. ♥ ♥ ♥ ♥


vadå?

6 feb, 2013 21:18

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Så jävla bra. ♥ ♥ ♥ ♥


vadå?

Cody Simpson. Är beroende av hans låtar nu. ♥ ♥ ♥ ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2013 21:19

Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 6 kl. 21:20
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Så jävla bra. ♥ ♥ ♥ ♥


vadå?

Cody Simpson. Är beroende av hans låtar nu. ♥ ♥ ♥ ♥


Kanske ska lyssna på en?

6 feb, 2013 21:20

1 2 3 ... 10605 10606 10607 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.