@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Du borde träffa min kompis (som inte har mugglis...) som inte kan hålla käften om Cody Simpson I WANT TO MEET HER. D: Be henne skaffa mugglis? :' Hon har bara sett filmerna och är lite "jaha." om allt som heter HP, men jag ska försöka ;D Yey. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 21:01 |
|
t i l d a
Elev |
6 feb, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova.
Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00? 6 feb, 2013 21:14 |
|
smartbabe
Elev |
6 feb, 2013 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova. Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00? Jag får gå upp 06:00 varje dag och jag brukar inte somna förrän typ tolv. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså jag tänkte gå och sova (plussa till en timme för Finland) och tänkte stänga av datorn men så lämnade jag kvar här. Och jag brukar ligga vaken i nästan två timmar innan min hjärna har slutat tänka på så mycket annat än att stänga av sig så jag får sova. Aww, shiet. Gissa vem som kommer vara trött imorgon när man stiger upp kl. 06:00? Är nog lite som du... men jag har inget att tänka på. Inget jag fattar iaf. Känner mig dum och tom. 6 feb, 2013 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Så jävla bra. ♥ ♥ ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 21:18 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2013 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Cody Simpson. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 21:19
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 6 kl. 21:20
|
|
Borttagen
|
6 feb, 2013 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen