@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Imorse var jag den enda som var sjuk :c MEN nu är jag frisk Är den enda som inte är sjuk här hemma.. 6 feb, 2013 19:35 |
|
DarkBells
Elev |
6 feb, 2013 19:35 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha, gud vad efterblivna. Förlåt men. xD Alla borde veta vad det betyder vid det här laget? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 19:36 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahaha, gud vad efterblivna. Förlåt men. xD Alla borde veta vad det betyder vid det här laget? jag har förklarat det för dem flera gånger och de baa "vaa.....?" nejmen när jag säger yolo de stirrar typ konstigt på mig och ba "vad är det för ord..?"
6 feb, 2013 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Hahaha, gud vad efterblivna. Förlåt men. xD Alla borde veta vad det betyder vid det här laget? jag har förklarat det för dem flera gånger och de baa "vaa.....?" nejmen när jag säger yolo de stirrar typ konstigt på mig och ba "vad är det för ord..?" Hur gammal är du? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2013 19:52 |
|
scarhead
Lärare |
6 feb, 2013 19:54 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Hahaha, gud vad efterblivna. Förlåt men. xD Alla borde veta vad det betyder vid det här laget? jag har förklarat det för dem flera gånger och de baa "vaa.....?" nejmen när jag säger yolo de stirrar typ konstigt på mig och ba "vad är det för ord..?" Hur gammal är du? 11.
6 feb, 2013 19:57 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Jag ska prata mindre i skolan den här veckan. Idag gick det ju bra... Ping HannaPanna xD Ja ehm jo jättebra, eh... owo XD
6 feb, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Nu ska Andrea se klart en vlogg och gå ner med sin dator
6 feb, 2013 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen