@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
6 feb, 2013 18:54 |
|
Flismos
Elev |
jag är sjuk och som om inte det vore nog har jag fått ett munsår
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 6 feb, 2013 18:57 |
|
LouGreen
Elev |
Jag har ont i axeln. Av någon konstig anledning.
6 feb, 2013 18:59 |
|
Solkatten
Elev |
Har en känsla av att det kommer bli tufft i ESC i år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Det som jag tycker är lite jobbigt är när jag är i matsalen i skolan och så kommer personen jag gillar väldigt när och så kollar personen på mig och börjar le. Men det är lite roligt också på samma gång. Eller om man personen nån annanstans.
6 feb, 2013 19:10 |
|
Solkatten
Elev |
Pappa började helt random vissla på 'Bella Notte'. Huh?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 19:22 |
|
Starbuck
Elev |
6 feb, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
Imorgon SKA jag till skolan, men jag ska INTE på dansen. Fråga: Hur kan det här gå ihop?
Ja, det har jag inget riktigt svar på än... 6 feb, 2013 19:32 |
|
Ginny00
Elev |
Är den enda som inte är sjuk här hemma..
6 feb, 2013 19:32 |
|
Solkatten
Elev |
Svensk musik alltså...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen