@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SO-prov imorgon, tror det kommer gå bra, hade iaf muntligt prov på NO:n idag, solsystemet, imorgon som sagt var SO-prov skriftligt (vilket jag gillar bästXD) lag och rätt
6 feb, 2013 18:28 |
|
Ginny00
Elev |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ursäkta, men nej. ugh. usch. Lång skoldag måndag med skridskor i snöstorm, upptagen eftermiddag, tisdag med nationella prov och sedan ärenden på stan en timme, onsdag evighetslång med dryga lektioner. 6 feb, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Måste plugga till matte-provet som min klass har imöra inte kul... -.-'
och så har jag SO-läxa tills på Fredag, musik-prov på Måndag och svenska-prov på Tisdag... Jag vet inte om jag kommer klara allt... 6 feb, 2013 18:32 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2013 18:35 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Neeyum: OKEJ VI ÄR TRE VILMOR PÅ MUGGLIS VAD JAG VET MED ENKELV så nu måste jag fråga er om ni också har problemet att folk alltid stavar era namn fel (((ping DeathlessRymdkonungen))) alltid. Och mitt efternamn också, även om jag inte lägger ut det här tycker Rymdkonungen... 6 feb, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Om ungefär 7 timmar blir det 19 år sedan jag föddes. Och vart har jag kommit i livet? Ingenstans.
6 feb, 2013 18:41 |
|
Borttagen
|
Mitt internet slytade fungera ett litet tag.
Jag: MEN FUNKA DÅ! 'Försöker komma på vad jag ska göra när jag itne kan varap å mugglis* Jag: mamma, jag går och sover nu. 6 feb, 2013 18:44 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Hej!
Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! Hej! - hakunamatata - ^.^ 6 feb, 2013 18:45 |
|
baramin
Elev |
Alltså möte hos syon </3 Hon har inget sätt. Men nu är mitt gymnasieval utskrivet så jävla skönt att slippa tänka på det mer usch.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 feb, 2013 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen