My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollar på den engelska och tyska! Den sista mest som en ursäkt att plugga samtidigt som jag ser på ponies! 13 nov, 2012 20:23 |
|
TeamEdward
Elev |
13 nov, 2012 20:38 |
|
ernin
Elev |
Jag kollar självklart på engelska, men jag har faktiskt inte så mycket emot den svenska dubbningen. Visst är engelska hundra gånger bättre, men gämfört med andra dubbningar är svenska riktigt bra, enligt mig alltså, jag kanske har alla emot mig nu ![]()
14 nov, 2012 08:18 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av ernin: Jag kollar självklart på engelska, men jag har faktiskt inte så mycket emot den svenska dubbningen. Visst är engelska hundra gånger bättre, men gämfört med andra dubbningar är svenska riktigt bra, enligt mig alltså, jag kanske har alla emot mig nu Jag tycker precis som dig. Jag kollar på engelskan men jag tycker ändå att svenskan är helt okej, det går att kolla på, det är liksom inget fel med den ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 nov, 2012 08:38 |
|
ernin
Elev |
Skrivet av Danzi: Skrivet av ernin: Jag kollar självklart på engelska, men jag har faktiskt inte så mycket emot den svenska dubbningen. Visst är engelska hundra gånger bättre, men gämfört med andra dubbningar är svenska riktigt bra, enligt mig alltså, jag kanske har alla emot mig nu Jag tycker precis som dig. Jag kollar på engelskan men jag tycker ändå att svenskan är helt okej, det går att kolla på, det är liksom inget fel med den Skönt att jag inte är ensam om att tycka så ![]()
14 nov, 2012 08:43 |
|
Borttagen
|
Kolla in ;'D 14 nov, 2012 15:37 |
|
M4L13
Elev |
14 nov, 2012 22:52 |
|
Danzi
Elev |
14 nov, 2012 23:02 |
|
M4L13
Elev |
14 nov, 2012 23:03 |
|
ernin
Elev |
Gosh vad snygg! Ritade av celestia nån gång, och hon blev inte fin. Har bara visat bilden för en person och kommer inte visa för någon mer ._.
![]()
14 nov, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen