Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av si_tonks: Evil plans! We are making evil plans! Evil deeds with evil hands! We love making evil plans! OMR I'm so smart xD WHY ARE YOU SO CLEVER?!?!?!?
19 okt, 2011 19:10 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av si_tonks: Evil plans! We are making evil plans! Evil deeds with evil hands! We love making evil plans! OMR I'm so smart xD WHY ARE YOU SO CLEVER?!?!?!? I DON'T KNOW! "I WAS BORN THIS WAY!" vart får jag allt ifrån xD Höhö, I'm so funny ![]()
19 okt, 2011 19:14 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 19:17 |
|
si_tonks
Elev |
19 okt, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHA ÅH! älskar att ni är så brutala xd ♥
19 okt, 2011 19:22 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHAHA ÅH! älskar att ni är så brutala xd ♥ Bara vi inte skrämmer dig!!!! WHHOAAA!!! X) ♥ ![]()
19 okt, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
Man får vara brutal när det gäller att döda Rockwood!
19 okt, 2011 19:24 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man får vara brutal när det gäller att döda Rockwood! DET FÅR MAN VERKLIGEN!! Asså i början av DH så är ju Rockwood en av dödsätarna i cafét...om dem bara skulle dödat honom så skulle vi ha våran älskade Fred är! känner för att skrika som Voldie Som sagt är vääldigt skum just nu av någon skum anledning ![]()
19 okt, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Ja, FAN! Varför dödade de honom inte där!!!
19 okt, 2011 19:29 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, FAN! Varför dödade de honom inte där!!! ELLERHUR??!! Gud ibland så kan jag tänka i timmar varför inte J.K trion dödade Rockwood där... ![]()
19 okt, 2011 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen