Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne tillbaka.
10 nov, 2013 11:36
|
|
Borttagen
|
Efter en stund gav jag upp. Han borde ju vara törstig.
10 nov, 2013 11:37
|
|
Borttagen
|
"Jag har varit vampyr väldigt länge, vet du." sa jag och skrattade till.
10 nov, 2013 11:38
|
|
Borttagen
|
Jag muttrade något ohörbart.
10 nov, 2013 11:38
|
|
Borttagen
|
Morfin kom in och jag gick fram till gallret.
10 nov, 2013 11:40
|
|
Borttagen
|
Jag vände ryggen åt dom båda
10 nov, 2013 11:40
|
|
Borttagen
|
"Vad ska du göra med mig idag då?" frågade jag artigt Morfin när han låste cellen bakom mig.
10 nov, 2013 11:43
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot dom dom båda för att se vilken av planerna Will skulle välja.
10 nov, 2013 11:43
|
|
Borttagen
|
Jag blinkade fort åt henne när Morfin började gå och förklara att han skulle testa en brygd som påtvingade in en massa blod i vampyrernas ådror.
Jag stannade till en av vakten gick in i mig.
Jag vände mig om och log ursäktande medan jag gav honom en snabb kram och satte kniven jag tagit från fickan i ryggen på honom.
Tydligen hade Morfin testat blodselixiret på sin vakter, för att det sprutade i princip blod över allt.
Han var i alla fall väldigt tyst, men med den andra vakten gick något fel, samtidigt som jag hann fram så vände han sig om, undslapp en sorts grymtning innan jag hann mörda honom.
Men det var försent, Morfin vände sig om.
10 nov, 2013 11:51
|
|
Borttagen
|
Jag svalde. Vänta nu. Dörren var inte låst...
10 nov, 2013 11:52
|
Du får inte svara på den här tråden.