Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 105 106 107 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattar lågt.
- Ja, inte så illa!! Flinar jag retsamt. Jag har inte ens märkt alla andra i sällskapesrummet.

2 dec, 2013 22:58

Borttagen

Avatar


"Inte så illa?", jag plutar med underläppen och gör hundögon.

2 dec, 2013 23:04

Borttagen

Avatar


Jag kan inte hålla mig utan måste kyssa Brian igen
- Den här gången vinner du, men inte nästa gång! Du är skitfin! Mumlar jag mot hans läppar.

2 dec, 2013 23:07

Borttagen

Avatar


"Mmmhm", jag kysser henne tillbaka.

2 dec, 2013 23:09

Borttagen

Avatar


Jag drar fingrarna genom Brians ljusa hår.

2 dec, 2013 23:11

Borttagen

Avatar


Jag kramar om henne och viskar, "Ska vi gå någonstans?"

2 dec, 2013 23:20

Borttagen

Avatar


- Ja!

2 dec, 2013 23:22

Borttagen

Avatar


"Kom då", sa jag och började dra iväg mot sjunde våningen.

2 dec, 2013 23:28

Borttagen

Avatar


Jag följer lydigt efter. Undrar vart vi ska?

2 dec, 2013 23:30

Borttagen

Avatar


"Här ska det vara…", mumlar jag medan jag går fram och tillbaks. Plötsligt dyker dörren upp och jag ler.

2 dec, 2013 23:34

1 2 3 ... 105 106 107 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.