Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag skrattar lågt.
- Ja, inte så illa!! Flinar jag retsamt. Jag har inte ens märkt alla andra i sällskapesrummet.
2 dec, 2013 22:58
|
|
Borttagen
|
"Inte så illa?", jag plutar med underläppen och gör hundögon.
2 dec, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
Jag kan inte hålla mig utan måste kyssa Brian igen
- Den här gången vinner du, men inte nästa gång! Du är skitfin! Mumlar jag mot hans läppar.
2 dec, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
"Mmmhm", jag kysser henne tillbaka.
2 dec, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
Jag drar fingrarna genom Brians ljusa hår.
2 dec, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag kramar om henne och viskar, "Ska vi gå någonstans?"
2 dec, 2013 23:20
|
|
Borttagen
|
2 dec, 2013 23:22
|
|
Borttagen
|
"Kom då", sa jag och började dra iväg mot sjunde våningen.
2 dec, 2013 23:28
|
|
Borttagen
|
Jag följer lydigt efter. Undrar vart vi ska?
2 dec, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
"Här ska det vara…", mumlar jag medan jag går fram och tillbaks. Plötsligt dyker dörren upp och jag ler.
2 dec, 2013 23:34
|
Du får inte svara på den här tråden.