PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel suckade lätt och ställde sig upp. "Sluta med det där, det är inte ditt fel, sådant är inte enkelt att glömma. Jag har mardrömmar ännu om San ibland, även om det trots allt slutade med något gott". Hon såg kort ner mot Ian igen.
14 okt, 2013 20:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade och bet ihop, Nalel hade väl rätt även om hon kände annat. "Vi kanske ska gå tillbaka?" frågar hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 okt, 2013 20:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
15 okt, 2013 09:42 |
|
Vildvittra
Elev |
"Låter gott." sa Meira och log svagt då de började gå mot byn. Egentligen var hon inte alls hungrig och hade helt förlorat aptiten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 09:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log och Ian sträckte sig efter Merias hand också. "Jag tjänade bra med pengar idag, så jag kan göra något riktigt gott" fortsatte hon sedan för att uppehålla Merias tankar.
15 okt, 2013 09:44 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det behöver du inte, allt är gott du lagar." sa Meira men det var först Ian tog hennes hand hon riktigt sken upp av glädje.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 09:46 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel fortsatte le. "Tack". De kom fram till byn igen, de flesta började dra sig tillbaka in i sina hus eller till värdshuset. "Vet du förresten, det är nog fest snart, jag hörde att Fotsto fyller år snart, alla i byn brukar bli bjudna då".
15 okt, 2013 09:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade, "Men jag tillhör inte byn." sa hon och såg frågande på Nalel, men hon kunde ju vara hemma med Ian eller något? De kom fram till Nalels hus och Meira öppnade dörren för dem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 09:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Men oftast kommer det folk från andra byar också, och du är min gäst, såklart du får komma! Det är något man inte kan missa" log hon. Det fanns mat och dryck där, saft till de små och öl till de vuxna. Det var dans och sång, glädje bara.
15 okt, 2013 09:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Låter roligt." log Meira och såg faktiskt fram mot det, en fest kanske kunde skingra hennes tankar. Hon kunde låta dem rida, eller varför inte sagoberättare, efter sina år i stora världen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen