Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jan, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
29 jan, 2012 14:08 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
oh
my spoiler till valentines ep (fast ni vill nog läsa den ogdfhghgkjdfhgkj) Spoiler: Tryck här för att visa!
30 jan, 2012 07:42 |
|
Borttagen
|
^
Kommer inte överleva. 30 jan, 2012 08:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: oh my spoiler till valentines ep (fast ni vill nog läsa den ogdfhghgkjdfhgkj) Spoiler: Tryck här för att visa! Jag känner att man knappt vågar lita på en person som länkar till Heather Morris... Som inte har twitter
30 jan, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
^Hon är så cool och bojkottar twitter
30 jan, 2012 11:33 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Wingardium Leviosa: oh my spoiler till valentines ep (fast ni vill nog läsa den ogdfhghgkjdfhgkj) Spoiler: Tryck här för att visa! Jag känner att man knappt vågar lita på en person som länkar till Heather Morris... Som inte har twitter Han länkade till en bild från SAG Awards där han intervjuar henne men ja... anledningen jag har att inte tro på det är att heather kan trolla honom så fett hårt. ._.
30 jan, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Alla par har fått kyssas förutom Brittana -.- Klaine, Finchel, Tike även Sam och Brittany (och det var typ helt knas)
GIVE ALL THE KISSES TO BRITTANA! 30 jan, 2012 16:33 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Det värsta är ju att Santana kysst jättemånga killar haha, och inte sin egen flickvän. Finn, Sam, Puck, killen med mono... Brittany kysste till och med Kurt. .________. fattar bara inte grejen, är det så himla himla svårt att behandla alla lika?
30 jan, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
^Håller helt med!
Den ''bästa'' kyssen på showen tycker jag är mellan Brittany och Sam. Det såg perfekt ut....VILL KNUFFA BORT SAM OCH PLACERA SANTANA DÄR :X *SPOILER* Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jan, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen