Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
okej! kommer du ha da märke?
4 sep, 2012 20:15 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Lisen563: Japp okej! kommer du ha da märke? 4 sep, 2012 20:28 |
|
Miss_Green
Elev |
4 sep, 2012 20:35 |
|
M00NSTER
Elev |
4 sep, 2012 21:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Haha, ojdå det var inte meningen xDÄlskar er för att ni hade taggat mig och sedan har jag fått spam xd 4 sep, 2012 22:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Älskar er för att ni hade taggat mig och sedan har jag fått spam xd Det var inte jag som taggade dig *pekar på HarryPotterr* o__o Haha xD ;; ![]()
5 sep, 2012 07:31 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med i er klubb? Jag bor i Stockholm men jag kan nog inte komma på träffarna. Går det?
5 sep, 2012 12:43 |
|
potter_fan
Elev |
Javisst! Fast det är Miss_Green som skriver upp medlemmar så hon får göra det när hon loggar in!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 5 sep, 2012 12:54 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Får jag vara med i er klubb? Jag bor i Stockholm men jag kan nog inte komma på träffarna. Går det? Absolut! *skriver upp* ;; ![]()
5 sep, 2012 16:12 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
5 sep, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen