Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Svenska och lite på engelska...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 sep, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag har läst alla Harry Potter böcker på både svenska och engelska, dock var det väldigt längre sedan dx
3 sep, 2012 19:17 |
|
Pryda
Elev |
Läst alla böcker flertalet gånger både på Svenska samt Engelska.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 3 sep, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Svenska, håller på med engelska
3 sep, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Svenska, och sjuan har jag på engelska för jag orkade inte vänta tills den kom på svenska.
Har även trean på engelska men inte orkat läsa den. 3 sep, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Gillar någon i din familj (förutom du
3 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
De gillar HP, men liksom inte som jag.. De har inte läst böckerna men de tittar på filmerna då och då
3 sep, 2012 21:45 |
|
Majis
Elev |
Ja (tur väl), fast inte lika mycket
Min mamma gillar inte HP för att hon säger att varje gång hon skulle läsa högt ur nån av böckerna när nån av oss var små så var de uppe i luften och spelade trollkarlsfotboll så hon gillar det inte så mycket, men tycker filmerna är okej... xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
ja men inte lika mycket,syrrorna ska allid vara först vet du
3 sep, 2012 21:56 |
|
Lisen563
Elev |
Min RIKTIGA pappa gillar harry potter. Men jag vet inte om vi är familj. vi bor inte tillsammans...
3 sep, 2012 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen