Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron
Elev |
Ja, vill absolut skriva mer även när jag skrivit klart den här. Kanske någon helt annan story om hp eller om hogwarts. Jag får se, just nu känner jag bara att jag inte hinner skriva så där himla ofta tyvärr..
Men håll koll, det kommer! ♥ We're all wizards, even Ron. 28 apr, 2011 18:25 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Okej♥Ja, vill absolut skriva mer även när jag skrivit klart den här. Kanske någon helt annan story om hp eller om hogwarts. Jag får se, just nu känner jag bara att jag inte hinner skriva så där himla ofta tyvärr.. Men håll koll, det kommer! ♥ ♥ 28 apr, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron: Ja, vill absolut skriva mer även när jag skrivit klart den här. Kanske någon helt annan story om hp eller om hogwarts. Jag får se, just nu känner jag bara att jag inte hinner skriva så där himla ofta tyvärr.. Men håll koll, det kommer! ♥ OkiDoki ♥ 29 apr, 2011 18:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ron: Ja, vill absolut skriva mer även när jag skrivit klart den här. Kanske någon helt annan story om hp eller om hogwarts. Jag får se, just nu känner jag bara att jag inte hinner skriva så där himla ofta tyvärr.. Men håll koll, det kommer! ♥ tack tack 30 apr, 2011 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron: Ja, vill absolut skriva mer även när jag skrivit klart den här. Kanske någon helt annan story om hp eller om hogwarts. Jag får se, just nu känner jag bara att jag inte hinner skriva så där himla ofta tyvärr.. Men håll koll, det kommer! ♥ okej bra 30 apr, 2011 13:23 |
|
Moldemort
Elev |
KOmmer det mer?
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 1 maj, 2011 09:24 |
|
Santi
Elev |
Den var bra, skriv lite mer nu!
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 1 maj, 2011 09:25 |
|
Moldemort
Elev |
De kommer ju mer!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 1 maj, 2011 09:26 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Mer!!
♥ 1 maj, 2011 16:12 |
|
Ron
Elev |
Skriver idag eller imorgon, måste plugga..
Men ska försöka hinna! Kram på er, haft bra valborg? We're all wizards, even Ron. 2 maj, 2011 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen