Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: ^ Men egntligen var det Jaz som övertygade henne.. Inte jag *skyller ifrån sig Och så ska vi kolla på jag jag skrev: men det var ju du som skrev om henne ^^ Nej nej nej.. Det var JAZ som övertygade henne.. Jag dokumenterade bara det.. *lalalala* Du skrev det fortfarande :3 DOKUMENTERADE DOKUMENTERADE! Alex skärpning nu! Jag dokumenterade en RIKTIG händelse i mitt huvud! Men du skrev fortfarande ned det. ^^ (Jag kommer banne mig inte ge mig.) . .
21 jun, 2012 21:51 |
|
Hope Potter
Elev |
^ JAG DOKUMENTERA NER EN VERKLIG HÄNDELSE! Vill du att jag ska ljuga?
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 jun, 2012 22:02 |
|
AlexZz
Elev |
^ Du dokumenterade händelsen genom att skriva ned den och lägga upp den som ett kapitel (som skrivs) på en hemsida
. .
21 jun, 2012 22:12 |
|
Hope Potter
Elev |
^ Precis
Fast egentligen så har jag en sån där penna som Rita Sketer hat så det kan ha ändrats liiite för att det ska bli speciellt.. Hehe.. Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 jun, 2012 23:14 |
|
AlexZz
Elev |
21 jun, 2012 23:20 |
|
Hope Potter
Elev |
^NEJ DET VAR PENNAN OCH JAZ! JAG LOVAR! PENNAN GJORDE DET IGEN!
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
21 jun, 2012 23:37 |
|
AlexZz
Elev |
21 jun, 2012 23:42 |
|
Hope Potter
Elev |
21 jun, 2012 23:44 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Hope Potter: i know!! Men det bor massa trevligt folk runt om i kolmården och runt (och i) Norrköping!!Skrivet av carro78: Skrivet av Hope Potter: Kolmården??? Du ska typ till Norrköping då, kom och hälsa på då vetja!! Fast jag är nog i ♥england♥ då ^ ^ Vi kampar igen :3 Eller är på roadtrip kan man säga.. Vi har en av de där enorma husvagnar som finns i USA och vi ska hämta två vänner till vår familj och sen ska vi på roadtrip i Sverige för fyra dagar Vi ska typ till kolmorden, lite till Danmark eller Tyskland och sen så ska vi åka runt lite till olika ställen :3 Ohh England L♥V3 Men akta finska tanten... Hon går runt och skriker svordomar på finska...
23 jun, 2012 09:07 |
|
Hope Potter
Elev |
23 jun, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen