myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
19 mar, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Anapneo
Ja, det har de säkert. Men ändå, det ser ju liksom... finare ut om det faktiskt finns stor bokstav XD 19 mar, 2012 18:01 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Anapneo Ja, det har de säkert. Men ändå, det ser ju liksom... finare ut om det faktiskt finns stor bokstav XD Håller med. Jag höll på i typ 3 timmar med att välja smeknamn (jag hade stora problem) Och tillslut hjälpte Greyback mig att komma på det där rätt så awesomeiga namnet, och så vart det såhär... :C
19 mar, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
^ aw, då var det säkert jätteirriterande att få reda på att man inte kan ha stor bokstav o.o
19 mar, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Hej! det är bara ett smeknamn! Visst irriterar det lite men det är bara ett smeknamn! Så farligt är det inte!
19 mar, 2012 18:57 |
|
Anapneo
Elev |
19 mar, 2012 19:04 |
|
Galaxus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Anapneo Ja, det har de säkert. Men ändå, det ser ju liksom... finare ut om det faktiskt finns stor bokstav XD Funfact 1#: Förr i tiden slängde man in w och z i ord för att det skulle se finare ut, t.ex. "riksdag" kunde bli "riwksdagz". Visst ser det finare ut? 19 mar, 2012 19:09 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Anapneo: Skrivet av J-star Black: Hur ändrar man sitt smeknamn? Det går inte, det stog "Choose your nickname wisely, because you wont be able to change it" :C ok, ville egentligen bara ha stor bokstav på J-star^^ Det går inte att ha stor bokstav, jag skrev in "NoNarglesAllowed" men det blev "nonarglesallowed"... det vart ett litet sadmoment för mig när jag insåg det :c Jag skrev "Jenny" men det blev "jenny" Och jag skrev InspiredPsycho men det blev inspiredpsycho. Jag gillar inte när de gör sånt Jag skrev TheWitch men det blev thewitch (Kände bara för att skriva det nu när alla gör det ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 19 mar, 2012 20:09 |
|
Eskarina
Elev |
feel free att adda dom som vill
http://www.myhogwarts.co.uk/johannaafswe (jag blev också lagom irriterad av frånvaron av stora bokstäver jljklrtsw)
19 mar, 2012 20:45 |
|
kya
Elev |
19 mar, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen