Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ebba
Du är riktigt elak, vet du det? Inte mot mig (även om du inte är världens trevligaste), men mot YOHIO! Det är helsäkert att han inte hör dig, men ändå! Sedan när är man gay om man visar magen? Får man inte ha på sig vad man vill nu, heller? Nähä. Bara en vääääädigt enkel fråga, som svaret egentligen ska vara ja på. En annan fråga är vart mänskligheten är på väg? VARFÖR dömmer man folk efter utseendet och inte efter personlighet eller röst? 2 mar, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
Du är för söt och jag älskar dig och jag hejar på dig och kram ♥
9 mar, 2013 10:45 |
|
mican00
Elev |
10 mar, 2013 21:07 |
|
Frivolt
Elev |
C,
Jag är kär i dig!! /J 10 mar, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Tove
ok. okokok. Det är inte så jävla kul när du säger att jag är dålig för att jag gillar YOHIO. Jahapp. YOHIO är dålig, och eftersom att jag gillar honom är jag dålig. Trevligt. Jag ser din logik!... 11 mar, 2013 17:21 |
|
Elma00
Elev |
11 mar, 2013 17:25 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag skulle vilja säga till min kompis att hon sårar mig ibland när hon säger saker som inte är specillet snällt bara det att hon inte fattar det men jag kan inte riktigt riskera att bli ovän med henne eftersom det är min kusin och då måste vi ju ändå träffas...
I’m a bit dark and twisted. 11 mar, 2013 17:28 |
|
twisted
Elev |
Jag blir så glad varje gång jag ser dig, så... varför ses vi inte så ofta för?
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 11 mar, 2013 21:24 |
|
Somnium
Elev |
Hej. Jag saknar dig något så sjukt mycket. Jag vill träffa dig och få krama om dig igen.
Jag vill prata med dig, men jag vet inte vad jag ska säga. Kan det inte bli torsdag så att jag kan få träffa dig igen nu?</3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
11 mar, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
Du är ju helt dum i huvet. Hur kunde du göra så mot mig? Du har fått mig att må dåligt. För du är ett stort uppvlåst ego.
Jag litade på dig. Jag berättade. Du svek. 11 mar, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen