@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
6 feb, 2013 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Vad tycker ni om den? Själv tycker jag att den är jättebra! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 17:35 |
|
Borttagen
|
Girl On Fire är en störande låt.
6 feb, 2013 17:37 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha, jag dör. x"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 17:39 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Jag ska lyssna på fröken, jag ska sjunga i duschen och klättra på väggarna.
- hakunamatata - ^.^ 6 feb, 2013 17:46 |
|
Dramione99
Elev |
Wannabe ....
6 feb, 2013 18:03 |
|
Solkatten
Elev |
Holy shit.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 18:05 |
|
_SanD_
Elev |
6 feb, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
Igår så kollade min svenska-lärare på mitt iPhone-skal och det var faktiskt lite pinsamt.
(Mitt skal har en 100-dollarsedel på sig) 6 feb, 2013 18:09 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker att den här veckan ändå har gått rätt fort?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen