@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Igår var det knappt någon snö här och imorse när jag vaknade så var allting tänkt med snö. o_O Kan den inte bestämma sig någon gång om den ska stanna eller inte? Ena dagen är den här, andra borta. >.<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 15:16 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
Mina vänner tycker också att det är sååååå roligt... Jag har annan åsikt. - hakunamatata - ^.^ 6 feb, 2013 15:22 |
|
scarhead
Lärare |
jag hatar snö och vintern så mycket like srsly så himla skitmycket
och igår gick jag och la mig och det snöade så lyckades få ut ett ''neeEEJ'' innan jag somnade sov vaknade och såg att gatan var täckt med snö fml : )))) 6 feb, 2013 15:29 |
|
Rymdkonungen
Elev |
6 feb, 2013 15:42 |
|
baramin
Elev |
Har skaffat en rumskamrat haha ♥ Nu krävs bara en lägenhet på det and I'm ready to rocka Faluln.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 feb, 2013 15:53 |
|
soratanaka
Elev |
Jag skulle börja med skolarbete för ett X antal timmar sedan. >__________>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 feb, 2013 15:54 |
|
Neeyum
Elev |
jag har inte ätit något på hela dagen så när jag kom hem gjorde jag te med hälften tevatten hälften grädde
rekommenderas om du vill ha tre minuter i paradis och sedan må illa i två timmar : )))) 6 feb, 2013 15:55 |
|
Ron Hippe
Elev |
3 inlägg till så är jag femteårselev!
6 feb, 2013 15:55 |
|
Conflate
Elev |
6 feb, 2013 16:02 |
|
Borttagen
|
Yay livet känns underbart och för ca 10 minuter sen var allt hemskt vad är det för fel på mig haha humörsvängningar hej då.
6 feb, 2013 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen