@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen :c
6 feb, 2013 10:05 |
|
Solkatten
Elev |
Ugh, har prov i Biologi på onsdag nästa vecka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 10:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 feb, 2013 10:37 |
|
EmahS
Elev |
6 feb, 2013 10:43 |
|
Caius
Elev |
Är nervös... Ska gå om en timme och 45 minuter ungefär för att bege mig till min andra arbetsintervju... Visst, det är på samma ställe som förra onsdagen, men jag är ändå nervös för jag räknar det fortfarande som min första intervju och jag hade aldrig kunnat hoppas på att det skulle gå så här bra... Det räcker för mig, jag behöver inte få jobbet om det skulle vara så, att jag har kommit så här långt på den första är bra nog för mig och jag tänker inte be till någon gud om att hjälpa mig att få jobbet... Trots att jag väldigt gärna vill ha det även om det bara är ett jobb på 18 månader, det är ju alltid något och det är nära.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 feb, 2013 11:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Börjar 11:45 idag, men slutar 17:30... Min buss hem går 11.45 :3 Hej 6 feb, 2013 11:37 |
|
Caius
Elev |
Alltså jag har fått världens sjukaste mail till svar på en tjänst som jag sökte...
Citat: "Tjenare svenskan. Vet inte om du svarar på mail på kvällstid, men hur lång tid tar det innan man får leverans på ett par bärbara datorer?" Liksom wtf!? Vad fan har det med en tjänst som grafisk designer att göra? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 feb, 2013 11:42 |
|
Solkatten
Elev |
En lektion kvar bara. Ska plugga på Biologi då...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2013 12:18 |
|
Afturelding
Elev |
6 feb, 2013 13:22 |
|
Almson
Elev |
6 feb, 2013 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen